BEZPŁATNA DOSTAWA PACZKOMATEM
Kolagen Natywny najwyższej jakości na twarz i ciało
e-mail: abapol@abapol.pl tel: 505 222 765
Wyszukiwarka
Podgląd zamówienia

Aby sprawdzić status zamówienia wpisz jego unikalny numer
Często zadawane pytania

1. Jaka firmą wysyłacie i jakie są koszty dostaw?

Wysyłamy poprzez Pocztę Polską , do paczkomatów oraz firmą kuriesrką DPD
Przy zamówieniu od 200 zł - dostawa jest gratisowa.

paczka pocztowa priorytetowa  wpłata na konto - 15 zł
paczka pocztowa priorytetowa za pobraniem - 16 zł
przesyłka kurierska wpłata na konto - 17 zł
przesyłka kurierska za pobraniem - 19 zł
odbió w paczkomacie inPost - 11 zł

2. Czy wysyłacie za granicę?
Tak, na cały Świat, a koszty są ustalane indywidualnie w zależności od wagi paczki i kraju dostawy.


3. Chciałbym zpłacić za zamówienie towary karta kredytową. Czy jest to możliwe ?
Tak, można zapłacić dowolną kartą kredytową poprzez system ”Dotpay.pl”. Płatność odbywa się na  szyfrowanej stronie operatora kart kredytowych. My ze swojej strony on-line widzimy dokonaną płatność, natomiast nie mamy podglądu w numer Państwa karty kredytowej. Jest możliwa też płatność przelewami on-line z wielu banków i przelewem tradycyjnym.


4. Jak szybko następuje dostawa towaru?
Zamówiony towar wysyłamy  w ciągu  1-3 dni roboczych, liczonych od momentu uzyskania potwierdzenia zamówienia ( potwierdzenia zamówień złożonych za pośrednictwem formularza sklepu internetowego otrzymujemy on-line. Należy także doliczyć czas doręczenia przesyłki ( przesyłka kurierska to na ogół 1 dzień, paczka pocztowa priorytetowa to 1 do 3 dni, paczkomat 1-2 dni).


5. Czy muszę się rejestrować się w Waszym w sklepie internetowym?
Nie jest to konieczne. Zakupów mogą również dokonywać nie zarejestrowani Klienci.

 
6. Nie chcę dokonywać zakupów on-line. Jak mogę inaczej kupić wasze produkty?
Zamówienia można złożyć także telefonicznie ( tel. 505 222 765) lub e-mailem ( abapol@abapol.pl )

7. Czy realizujecie zamówienia hurtowe?
Tak, zamówienia powyżej 100 zł brutto są uznawane za hurtowe. Indywidualnie negocjujemy ceny i jesteśmy elastyczni.

8.Mam konto w mBanku. Czy mogę korzystać z mTransfer?
Tak.

9. Mam problem z płatnością online. Co mam zrobić?
Jeżeli z jakichkolwiek  pwwodów nie udało się dokonać płatności on-line, to zawsze można przelać zapłatę za towar i przesyłkę na konto poniżej:

nr rach. 29 1140 2004 0000 3902 5870 1310
odbiorca: ABAPOL
ul. Uranowa 4B
80-041 Gdańsk
W tytule przelewu należy  podać nr zamówienia, który otrzymali Państwo w e-mailu potwierdzającym  złożenie zamówienia.

10. Czy można kupić towar osobiście?
Tak, można. Nasza siedziba i magazyn znajduje się w Nowej Kościelnicy, 82-112 Ostaszewo.
Prosimy wczesniej o kontakt telefoniczny - 505 222 765.

Koszyk
Twój koszyk jest pusty